04:32 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اقتصاد هوشمند

هوشمندسازی ۳۰۰ شهر اروپا تا پایان سال ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: نتایج گزارش‌ها حاکی از آن است که ۳۰۰ شهر اروپا تا پایان سال ۲۰۱۹ هوشمند می‌شوند.
 اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری مذاکرات برای اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی خبر داد.
طراحی شهرهای هوشمند بر اساس نیازهای بشر!
پایگاه خبری راد: بر اساس تحقیقات به دست آمده در آینده نزدیک شهرهای فعلی جهان کارآیی خود را از نظر شاخص‌هایی همچون هوشمندی، دسترس‌پذیری، اشتغال و سلامت به طور کامل از دست می‌دهند .
سهم مالیات در اقتصاد افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از ظرفیت مالیات‌ها در کشور به طور کامل استفاده نمی‌شود، گفت: باید سهم مالیات را در اقتصاد از هفت به ۱۰ درصد برسانیم.
ضرورت حرکت به سوی اقتصاد با ثبات / معیشت مردم دغدغه من است
پایگاه خبری راد: در شرایط کنونی راهبرد «اصلاحات اقتصادی با رویکرد رشد اقتصادی پویا، ‌پایدار و اشتغال­زا» ضرورتی اجتناب ناپذیر است. این شرایط ایجاب می‌کند که سیاست­های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی وصاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل در بازارهای مختلف و همچنین تعامل سازنده با اقتصاد جهانی و تحکیم بنیان­های اقتصاد صورت پذیرد.
شرایط حاکم در کشور آمادگی جهش در فناوری‌ها را دارد/برای هوشمندسازی نیازمند برنامه‌ریزی هستیم
پایگاه خبری راد: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شرایط حاکم در کشور آمادگی جهش در زمینه توسعه فناوری‌ها و هوشمندسازی را به وجود آورده است که مهمترین آنها تامین زیرساخت‌ها و نیروهای انسانی تحصیل کرده است.
شهرهای هوشمند و خطرات پیش‌رو
پایگاه خبری راد: یک شهر هوشمند دارای تعداد زیادی اشیاء است که داده‌ها را دریافت، جمع آوری و انتقال می‌دهند. هدف از جمع آوری داده‌های شهر هوشمند هم بهبود کیفیت زندگی است. شهرهای هوشمند توانایی حل انواع مسائل شهری را به خوبی دارند اما، همان طور که در مورد تکنولوژی همیشه صدق می‌کند، این شهرها نیز جدا به تهدیدهای سایبری آسیب‌پذیرند.
شهر چطور هوشمند می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شهر هوشمند از مفاهیمی است که این روزها بیشتر از قبل وارد ادبیات مسوولان شهری شده است؛ مفهومی که درصورت تحقق می‌تواند بسیاری از مسائل شهری از جمله آلودگی هوا و ترافیک را به مراتب کاهش دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد